Flott jobba av laga i plastdugnaden
Postet av Florø Sportsklubb Handball den 19. jun 2026
Vi vil gratulere alle gruppene som var med på plastdugnaden i vår:
J2013, J2014, J2015 og nokre frå G2017 og G2018.
Dei gjorde ein topp jobb med å rydde i nærmiljøet i Florø.
Totalt fekk dei samla inn 27 store sekkar med boss og fekk ihop kr 23 500,-.
Mykje bra jobba, alle saman! 👏🏼👏🏼👏🏼
Siste fra Florø Sportsklubb Handball
No har vi landa, i dobbel forstand
05.06.2026
